5 modalități puternice de a obține vânzări


Vreau să-ți imaginezi o lămâie. În ochiul minții, vezi pielea galbenă. Imaginați-vă că o tăiați la jumătate cu un cuțit. Acum, ridicați jumătatea de lamaie și aduceți-o la gură și sugeți sucurile.
Observi cât de ascuțit poate fi sucul de lămâie tangios? Te face să te târăști? Observi cum apleci gura?
...Bun!
Acum realizați puterea cuvintelor!
Vezi, un lucru în care eram bun la începutul carierei mele on-line nu era să vând niciun fel de vânzări.
Într-adevăr, am transformat-o într-o formă de artă.
Deci, cu asta a spus, vreau să împărtășesc cu dvs. cele 5 moduri favorite preferate de a obține vânzări zero de pe site-ul dvs.:


    
Titlul și scrisoarea de vânzări

    
Nu trebuie să am un titlu puternic și o scrisoare de vânzări convingătoare pentru site-ul meu. Și cu siguranță nu trebuie să merg la http://www.thegaryhalbertletter.com și să învăț cum să scriu scrisori de vânzări puternice pentru fr * e. E prea multă muncă.

    
Informatii de contact

    
De ce ar trebui să am informațiile mele de contact pe pagina principală a site-ului meu. Nu vreau să construiesc încredere prin postarea pe site-ul meu a numelui, adresei, e-mailului, faxului și numărului de telefon. Vreau să mă ascund în spatele internetului și, la rândul său, oamenii pot să-mi ascundă portofelele.

    
Garanție

    
De ce să ofer o garanție îndrăzneață pentru produsele pe care le vând pe site-ul meu. Dacă oamenii nu-i plac produsul, este prea rău. Chiar nu-mi pasă că a fost dovedit că cu cât garanția este mai mare, cu atât mai puține retururi și plângeri pe care le vei avea. Ce au chestiile astea cu mine?

    
Capturează adrese de e-mail

    
Nu am nevoie de un formular web pe site-ul meu oferind ceva pentru fr * e pentru a capta adrese de e-mail, astfel încât să le pot pune prin intermediul unui autoresponder și de a-mi crește vânzările. Și cu siguranță nu vreau să capturez adrese de e-mail utilizând ferestre pop-up și casete de avertizare. Chestia aia nu e pentru mine.

    
Apel la acțiune

    
Nu vreau să le spun oamenilor ce să facă pe site-ul meu. Nu vreau să apară pustiu. De ce ar trebui să am un link "Faceți clic aici pentru a comanda acum". E prea multă hassle. Ei își pot da seama cum să facă totul pentru ei înșiși.

Acolo îl aveți. Urmați această formulă așa cum am făcut-o la început și puteți obține și vânzări zero de pe site-ul dvs.!
Acum, toate cele cinci lucruri pe care tocmai le-am menționat sunt elementele de bază. Începeți de la început cu elementele de bază și construiți de acolo și ar trebui să vă aflați pe cale să construiți un site profitabil.
Și nu uitați puterea cuvintelor!
Îți amintești de lamaie? ... Yuck, gura mea se udă din nou

Postări populare