3 moduri de a-ți găsi nișa ca scriitor independent



Pentru a face un venit de șase cifre ca scriitor independent, trebuie să fii expert. Aveți nevoie de numele dvs. pentru a sări la buzele oamenilor când apare o anumită activitate sau provocare.
"E-mail direct pentru software? Ar trebui să intri în legătură cu Bob. Inserați propriul nume și specialitate, după caz.
Nu puteți obține acel fel de conștientizare sau sesizare dacă sunteți cineva care scrie despre orice în orice mediu. Nimeni nu va crede că sunteți un expert de încredere în absolut totul.
Deci, cum stabilești o "nișă" viabilă? Aveți trei alegeri ...
1. Nișă după industrie ...
Adică, lucrează într-o anumită industrie. De ani de zile am lucrat cu clienți farmaceutici. Toți clienții mei erau companii de medicamente. Am scris poștă directă, broșuri, ajutoare pentru vânzări, scenarii video. Am scris ceva, atâta timp cât era vorba de produse farmaceutice. Asta a fost nișa mea. Și clienții mei știau că am fost informat în această zonă. Au venit la mine.
2. Nișă pe mediu ...
În acest scenariu, faceți un anumit mediu de specialitate. După ani de zile cu industria farmaceutică, am decis să se specializeze ca un copywriter direct pe mail. Și pentru acea perioadă, cam 15 ani, scriu doar poștă directă și materiale asociate ... cum ar fi inserturi, pliante, cărți poștale etc. Am fost un specialist în răspuns direct. Și am scris pentru toate tipurile de diferite industrii - financiar, televiziune prin cablu, editori de reviste și multe altele.
Specialitatea mea, nișa mea, a fost ca un copywriter de răspuns direct. Alți scriitori și-au construit cariera în jurul scrisului de rapoarte anuale, scripturi radio, cărți albe etc.
3. "dublu-nișă"
Când faceți dublu-nișă faceți o specialitate de servire a unei singure industrii printr-un singur mediu. De exemplu, scrierea unui răspuns direct pentru industria financiară. Și scriind NUMAI răspuns direct pentru industria financiară.
In concluzie...
După cum am spus la început, nu puteți fi expert la tot ... nu în fiecare industrie, și nu în toate mediile. Deci, trebuie să faceți niște pași pentru a vă găsi nișa.
Cum alegi? În primul rând, știți-vă. Știți la ce sunteți buni. Știți ce vă place.
De asemenea, fii inteligent. Creați-vă nișa unde sunt banii. Găsiți-vă nișa acolo unde există o piață puternică.
Și fii inteligent cu privire la dimensiunea nișei tale. Nu te apropia atât de mult de faptul că ești de foame pentru totdeauna. Nu merge atât de larg încât oamenii te văd ca Jack sau Jill de toate meseriile, un generalist.

Postări populare