5 moduri de a lucra mai eficient


Sunteți un manager, director sau alt personal de nivel înalt care dorește să lucreze mai eficient cu ajutorul dvs. profesionist de suport administrativ? Știați că parteneriatul cu asistenții dvs. administrativi și cu asistenții executivi vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele profesionale la locul de muncă? V-ar plăcea să știți cum să îmbunătățiți moralul în rândul profesioniștilor din domeniul asistenței administrative și să-i păstrați ca angajați pe termen lung? La urma urmei, nu este mult mai profitabil să păstrăm personalul existent decât să angajăm în mod constant, să ne instruim și să ne implicăm împreună cu personalul nou? Iată cinci modalități de a lucra mai eficient cu profesioniștii dvs. de asistență administrativă, începând de acum:
1. Să presupunem că profesionistul dvs. de suport administrativ nu știe ce vă gândiți până când îi spuneți. Aceasta este singura ipoteză pe care o puteți face în mediul de birou. Întotdeauna amintiți-vă că profesionistul dvs. de asistență administrativă nu este un cititor de minte - indiferent cât de în concordanță cu gândurile pe care le poate părea uneori. Este o singură dată când "presupui" când lucrurile se vor întâmpla în relația de serviciu.
2. Discutați obiectivele personale și profesionale. Pentru a fi partenerul dvs., profesionistul dvs. de asistență administrativă trebuie să știe cine vreți să fiți când. Ce vrei personal în cariera ta? Și de ce te străduiești în numele companiei? Aceste răspunsuri vă vor afecta îndatoririle profesionale ale administrației. Vrea să vă ajute să vă atingeți planurile. Cunoașterea acestor răspunsuri îi ajută să clarifice prioritizarea sarcinilor și a situațiilor care apar zilnic. Se va concentra pe proiecte relevante pentru obiectivele dvs., atunci când este posibil. Și ea va cunoaște și va transmite informații care se întâmplă pe tot parcursul anului care ar fi utile sau interesante pentru dumneavoastră.
3. Discutați așteptările proiectului. Când acordați o sarcină, asigurați-vă că profesionistul dvs. administrativ înțelege cu precizie rezultatul așteptat al proiectului. Aceasta înseamnă că va trebui să clarificați mai întâi rezultatul din cap și apoi să transmiteți clar rezultatul așteptat profesionistului dvs. administrativ. În mod clar, exprimarea exactă (sau aproape exactă) a rezultatului proiectului înainte de a se întâmpla înseamnă că nu există surprize la finalizarea proiectului și utilizarea eficientă a timpului și a celui al profesionistului dvs. administrativ. Comunicarea precisă împiedică interpretarea greșită a ambelor părți, care poate provoca relații proaste și rezultate necorespunzătoare în muncă. Dacă rezultatele nu sunt ceea ce ați cerut atunci, poate că în realitate nu ați întreba destul de bine rezultatele pe care le-ați dorit.
4. Să aveți o informare zilnică cu persoana dvs. de asistență administrativă. Întâlniți zilnic dacă vreți vreunul dintre voi sau nu. Această întâlnire obligă comunicarea să curgă zilnic între voi, ceea ce este un lucru bun. Nivelurile de confort se vor ridica. Ar putea fi o întâlnire de cinci minute în picioare. Sau ar putea fi o întâlnire de 10 minute în timp ce așezat, care este oficial postat pe calendar care să se întâmple în fiecare zi, că vă aflați în birou la ora 9:00 a.m. Fă ce ți se potrivește cel mai bine. Și asigurați-vă că sunteți neîntrerupt în acest timp.
5. Sprijiniți oportunitățile pentru profesioniștii dvs. administrativi de a obține certificări. De exemplu, profesionistul dvs. administrativ poate deveni un profesionist administrativ certificat (CAP) și un secretar profesionist certificat (CPS), ambele denumiri de elită prin criterii administrative profesionale. Încurajați-i să se antreneze și să testeze aceste titluri, precum și să achite compania dvs. cheltuielile de înregistrare.

Postări populare