7 motive pentru a vă plăti mai întâi pe dvs



Luna trecută am fost trimis la un tânăr care vrea să-și deschidă propria afacere. El era plăcut, energic, și-a cunoscut lucrurile; Toate calitățile bune pe care trebuie să le aveți, mai ales dacă sunteți independent.
Am început destul de bine. Am vorbit despre obiectivele pe termen lung, precum și despre circumstanțele actuale, explorând modul în care s-ar putea influența reciproc. Când am aflat că nu are economii reale, am recomandat să înceapă să-i pună cel puțin 10% din venituri. Ei bine, atunci lucrurile au făcut o întoarcere la stânga. El a devenit destul de iritat și mi-a spus că nu a existat absolut nici o cale de a face acest lucru; Fiecare penny pe care el și soția lui au adus-o deja au fost alocate și tocmai nu și-au putut permite să păstreze vreuna din ele. Tot ce a spus el după aceea a demonstrat cu atât mai mult că într-adevăr a avut nevoie de niște perne de economisire: poziția soției sale nu era sigură; Afacerea pentru care a lucrat poate fi pliabilă, tocmai avea un copil. În ciuda eforturilor mele cele mai bune, nu era dispus să ia în considerare siguranța familiei sale pe arzătorul frontal. În schimb, el a decis să nu mă angajeze ca antrenor, pentru că a spus: "Nu am fost" tipul potrivit ".
Am văzut că afacerile vin și pleacă, iar cei care nu se pot ocupa de banii acasă, de obicei, iau aceleași obiceiuri în afacerea lor și, înainte să știe, devin o statistică de eșec. Deci, indiferent de modul în care sunteți angajat (salariat față de lucrător care desfășoară o activitate independentă), economisirea de bani este inteligentă pentru unele motive evidente și nu atât de evidente:
Lucrul devine mai bun! Dacă întregul dvs. salariu este cheltuit pentru nevoi de bază de supraviețuire, mergând la muncă în fiecare zi poate fi foarte deprimant.Salvarea unei părți din dolari câștigați cu greu este împuternicită deoarece decizia este luată nu numai de dvs., ci și în beneficiul dumneavoastră.Există o entuziasm care vine din urmărirea creșterii contului de economii. Și când vedem că dolarii noștri cresc, devenim mai conștienți în obiceiurile noastre de cheltuieli.Îngrijirea de sine aduce un sentiment de libertate. Dacă te afli într-o situație dificilă în care simți că valorile tale sunt contestate, ești mai probabil să spui așa dacă ai grijă de tine în alte moduri. Indiferent de gradul de dificultate sau de persoana care se află de-a lungul dvs., se întâmplă să fie (ca și șeful tău), vei fi mai adevărat pentru tine și mai direct cu ceilalți. Actul de auto-îngrijire și responsabilitatea financiară promovează libertatea personală.Mulți experți financiari recomandă investirea a cel puțin 10% din venitul nostru brut în ceva care poate face bani. Aceasta înseamnă găsirea unei oportunități de investiție care va câștiga bani pentru dvs. în numele dvs. Unii oameni aleg bunuri imobiliare, unele pe bursa; Dacă asta e prea riscant pentru tine, atunci ia în considerare obligațiuni sau alte investiții sigure. Vă recomandăm cartea lui George Clason intitulată "Cel mai bogat om din Babilon" pentru o abordare fără nonsens la planificarea financiară și prosperitatea personală. Pentru informații despre cum să cumpărați cartea Clason, faceți clic aici: Cel mai bogat om din BabilonPracticitate și regulă de realitate! Când suntem cu adevărat responsabili fiscal, nu facem lucruri care ne pot pune în pericol sănătatea financiară. Mai mult decât atât, nu vom renunța la economisirea sau cumpărarea de lucruri pe care nu le putem permite deoarece suntem pe deplin informați cu privire la situațiile financiare și răspunzând intereselor noastre. Trăim în mijloacele noastre.Un secret al succesului este modelarea celorlalți oameni de succes. Cele mai multe persoane de succes pe care le-am întâlnit vreodată salvează cel puțin 10% din veniturile lor și o investesc. Creați-vă propria poveste de succes.Nu vă pot spune de câte ori oamenii s-au uitat la mine, mi-au dat un zâmbet imoral și mi-au spus: "Aș vrea să pot face asta, dar abia îmi fac facturile așa cum este." Adevarul este ca nu veti pierde niciodata $ 1.00 din $ 10.00 sau $ 10.00 din $ 100.00. Deci, sugestia mea este ca indiferent cat de mult sau cat de putini bani obtii, fa-o!

Postări populare