5 Secrete de promovare pentru a obține slujba pe care o doriți


Înseamnă că trebuie să mă promovez pentru a obține o promovare?
Din când în când, aud elevii din atelierele mele de avansare în carieră:

    
"Lucrarea mea vorbește de la sine. Nu ar trebui să spun nimănui despre abilitățile mele."

    
"De ce au angajat din afară, deja fac ceea ce este necesar pentru această poziție?"

    
"De ce au obținut slujba, am mai multe abilități și experiență decât ei?"

    
"Cum de numele meu nu este menționat niciodată când promoțiile vin în conversație?"
Răspunsul este: trebuie să vă promovați abilitățile și experiența. Toată lumea citează vechea zicală: "Nu ceea ce știi, dar cine știi." Nu este corect. Votul corect ar trebui să fie "Nu este ceea ce știi, dar cine știe ce știi." Persoanele care pot lua decizii sau au contribuții la cariera ta trebuie să știe ce știi. Acest lucru se va întâmpla numai dacă promovați, promovați, promovați aptitudinile și experiența dumneavoastră specială.
Iată cinci secrete pe care le puteți utiliza pentru a vă promova promoțiile:
1. Faceți voluntari să faceți o diferență
Faceți voluntari pentru misiuni care vă expun abilitățile. Căutați proiecte deosebit de provocatoare, pe care alte persoane le-au refuzat.
De asemenea, faceți voluntariat să vă îndrumați pe ceilalți în cadrul organizației dvs. Acest lucru va arăta și va dezvolta abilitățile dumneavoastră de conducere, management și abilități interpersonale. Mențineți managementul postat pe provocările dvs. și cum lucrați cu persoana pe care o îndrumați pentru a depăși aceste provocări.
Faceți voluntari să scrieți un newsletter sau un departament organizatoric. Acesta este un alt mod de a beneficia de un grup mare cu ideile dvs., în timp ce vă prezentați abilitățile și ideile.
2. Fii un creator de soluții, nu un creator de probleme
Oricine poate găsi probleme în cadrul organizațiilor. Experiența mea este că nu trebuie să-i găsești. Te vor găsi. Uneori au o abilitate specială de a găsi probleme și de a le raporta.
Dezvoltați abilitatea de a examina aceste probleme ca "oportunități de avansare", să faceți pasul înapoi și să analizați oportunitatea și să dezvoltați idei pentru depășirea problemei. Asigurați-vă că comunicați aceste soluții în timpul întâlnirilor, e-mailurilor, memorărilor și conversațiilor cu managementul. În curând, veți fi privit de conducere ca fiind cineva care poate depăși obstacolele și poate face lucrurile să se întâmple în cadrul organizației.
3. Manipulați nivelul următor la acest nivel
Dacă sunteți manager și doriți să deveniți vicepreședinte atunci, începeți să lucrați ca un vicepreședinte. Găsiți un vicepreședinte care este deschis să vă îndrume pentru nivelul următor. Amintiți-vă, acel vicepreședinte nu va fi promovat la nivelul următor dacă organizația nu vede că vicepreședintele a dezvoltat pe cineva care să-și ia locul. Ar putea fi și tu. În plus, puteți să le ușurați sarcina.
Explicați vicepreședintelui ceea ce doriți să faceți, astfel încât toată lumea să aibă o înțelegere clară și că aceasta este o situație avantajoasă pentru toți cei implicați.
Am auzit: "Sunt prea ocupat pentru a face asta". Ei bine, lasă-mă să vă întreb: "Cât de rău doriți promovarea?" Suntem cu toții ocupați. Depinde de dvs. să vă îmbunătățiți abilitățile de gestionare a timpului și de delegare, astfel încât să puteți prelua aceste sarcini care vă vor pregăti pentru următorul nivel.
4. Anunțați-vă că doriți!
De multe ori, angajații renunță la promoții deoarece factorii de decizie și cei care influențează cariera nu știu că sunt interesați să fie promovați.
Anuntati ca doriti sa mergeti la urmatorul nivel de cariera!
Faceți-vă timp să vă așezați cu supervizorul, managerul, directorul etc. și spuneți-le că sunteți interesați să mergeți la următorul nivel. Întrebați-i pentru evaluarea lor onestă a abilităților tale. Apoi, întrebați ce trebuie să faceți pentru a fi gata când apare următoarea oportunitate de carieră.
De asemenea, anunță-ți aspirațiile de carieră pentru persoanele care au influență în departamentul de resurse umane. Amintiți-vă mai multe persoane pe care le pot angaja din afară, cu atât mai puțin trebuie să lucreze. Faceți-le ușor să vă angajeze.
Anunță-l pe oricine care poate influența decizia pentru promovarea dvs.
5. Alăturați-vă grupurilor pentru a accelera promoțiile
Alăturați-vă comitetelor din cadrul organizației. Acest lucru arată managementul care vă interesează suficient pentru a face o diferență.
De asemenea, adera la grupuri profesionale și asociații. Grupurile profesionale și asociațiile reprezintă o modalitate perfectă de a lăsa influențatorii din afara organizației dvs. în legătură cu aptitudinile tale. Nu vă alăturați, participați la activitățile asociației pentru a vă arăta creativitatea, munca în echipă și alte abilități.
Una dintre cele mai importante grupuri pe care le-ați putea vreodată să vă alăturați. Aceasta este o organizație mondială cu peste 175.000 de membri dedicată să-i ajute să-și îmbunătățească vorbirea, evaluarea, gândirea pe picioare și abilitățile de conducere. Principalele motive pentru care trebuie să vă alăturați lui Toastmaster sunt următoarele:

    
Toastmasters vă oferă încrederea de a aborda orice oportunitate cu încredere.

    
Toastmaster vă oferă abilitățile de vorbire pentru a vă ridica în fața grupului și pentru a vă prezenta punctul într-o manieră convingătoare, în timp ce alții se îndepărtează de această oportunitate.

    
Îți dezvolți abilitățile de leadership prin a învăța cum

Postări populare